Tarih 2 Ekim 1187 İslam Ordularının Baş Komutanı Selahaddin Eyyubi el-Kürdi Kudüs’ü Fethetti.
Daha sonra İslam Ümmeti-Hilafet Devleti'nin başına gelen (isimlerini vermek istemediğim) bir kısım korkak gevşeklerin ve hıyanet şebekeleri uşaklarının uşaklığı nedeniyle, Başta Kudüs ve tüm İslam alemi maalesef bu sefil hale düşerek bu gün siyonistlerin İslam Ümmetinin birinci kıblegahı olan Kudüs'ü Şerifi Başkent ilan etmeleri noktasına gelmelerine neden oldular.
İslam Ordularının Baş Kumandanı, Eyyubi İslam İmparatorluğunun Kurucusu, Kudüs’ün Fatihi, Mısır medeniyetinin yeniden inşasının ve İslam Aleminin ilim ırmağı durumunda olan Ezher Üniversitesinin mimarı Selahaddin Eyyubi el-Kürdi'nin torunları ve İslam tarihi boyunca İslam ordularının mızrak başları olan Müslüman Kürt Milletine çektirilen çekilmez çileler, uygulanan inkar, imha ve asimilasyon politikalarının temelinde verilen devletsizlik, hürriyetsizlik, özgürlüksüzlük ve bağımsızlık engellemeleri, dahilde ve hariçte her yönüyle bu temelde hala devam etmektedir.
Belkide bu günkü İslam Ümmetinin düştüğü bu elim ve acınacak rezil ve sefihane durumun sağlıklı değerlendirilmesi ve yeniden geçmişin tüm imkansızlıklarıyla varılan İslam Tarihinin Şerefli ve Şanlı Şatafatına bu günkü teknolojik imkanlarla yeniden varabilmenin ve hatta geçmişi fevkalade geçebilmenin temel dinamiklerini ve püf noktalarını burada aramak gerek.
Allah'(cc)tan umutlarım; umutvarım ve eminim ki, İslam Milletlerinin ağabeyleri hükmünde olan Kürt, Türk, Arap ve Fars dörtlüsünün: Siyasi, sosyolojik, psikolojik, biyolojik, ekonomik ve askeri ve genel manada Ekolojik İslami Ümmet duvarının tavanının başına geçirilecek olan Kudüs'ün Miğferi ve Kabe'nin Hilali Hilafeti ile, yeniden yeryüzüne Kur'an'ın vadettiği: Hakkın ve adaletin hakim olduğu günler, Akifin ifadesiyle "belik yarından da yakın." Yüce Rabbimiz'(cc)in emrettiği ve Kur'an'ın indiriliş gayesi olan "imanda vahdet, amelde ittihat" yoluyla İslamın Ümmet-Hilafeti ve Kudüs'ün hürriyeti pek yakındır. Cenabı Allah'(cc)tan dileğimiz pahalıya mal olmamasıdır.